Svar på kommentar

 
Tyvärr så vet jag inte när säsong 8 kommer att sändas i Sverige. Jag har alltid följt serien i Amerikansktakt, då svenska kanaler allt ändrade tider och sånt, vilket jag tyckte var ganska jobbigt.
Ärligt talat så vet jag inte ens vilken säsong som visas på kanal 5 just nu, om det ens visas. Jag vet att det har varit sent på natten.
Det är nog bara att hålla ögonen öppna i tv-tablåer och liknande, för om kanal 5 skriver något om det.
 
Om du inte orkar vänta tills dess så kan du ju alltid se avsnitten via bloggen, då vi troligen kommer att lägga upp länkar till olika sidor där ni kan se avsnitten efter att de sänts i USA.
 
Vi har fått ett svar från Alice som säger följande:
 
 
Så nu vet ni som tittar i Svensktakt att ni kan markera era kalendrar med 7 Oktober. Vilket ju bara är 4 dagar efter när det sänds i USA. ;)
 
Jag har nu kollat upp detta lite närmare och det verkar tyvärr inte som om denna information gäller. Då kanal 5 skrev detta 28 september 2011. Vilket är nästan ett år sedan och 7 Oktober infaller INTE på en fredag i år utan på en söndag. Så tyvärr är vi nog tillbaka där vi började med att vi helt enkelt inte vet när det kommer att sändas på kanal 5.
 
Sorry guys.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Säsong 8 börjar sändas fredag den 7 okt kl 00.25,
Tidigare har det gått säsong 7 samma tid men dom slutade sända typ mitt i....

2012-09-23 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback