Grattis Supernatural!

Idag kan man väl säga att det är lite av Supernaturals födelsedag, med tanke på att det allra första avsnittet av Supernatural sändes idag 13 september, för 7 år sedan alltså 2005.

Då trodde nog ingen att serien skulle hålla på så många år, det var ju först sagt att den skulle läggas ner efter säsong 3 men fick en säsong 4 och då sades det att säsong 5 skulle bli den sista, men serien fick fortsätta efter det och om mindre än 3 veckor så drar alltså säsong 8 igång.
 
Helt sjukt egentligen.
 
När började ni se Supernatural? och när blev ni fast?
 
|bildkälla|

Kommentarer
Postat av: Evelina

7år!! det är ganska mycket :D!

Jag har kollat på SN sen i Maj, detta året,alltså inte sålänge... men tillräckligt länge för att jag ska bli fast vid det ;)

2012-09-13 @ 19:44:43
Postat av: ♫♪ sandra T

har kollat sen december 2011 typ och blev min absoluta favoritserie :)

2012-09-13 @ 23:09:44
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: alice

Hoppas vi får fira fler år!
Jag har varit fast sen i april i år. Mina helt klart bästa månader!

2012-09-14 @ 06:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback