6x22 - The Man Who Knew Too Much

Tror inte jag har lugnat ner mig än, efter säsongsavslutningen igår!

Det kommer att bli en LÅNG väntan till september kan jag ju bara säga!

Har du egna tankar eller bara vill prata av dig, skriv en kommentar. Jag vill gärna veta vad ni andra tycker om det.
Dock vill jag varna alla de som INTE har sett avsnittet än att spoilers kan förekomma.


Min reaktion efter avsnittet: (Markera för att läsa)

Herregud säger jag bara, hur ska detta bli nu? Cass är tydligen GUD och sitter inne med en MASSA krafter. Nu finns det väl inget som kan döda honom?! Eller? Sam kommer numera ihåg allt som hände honom i helvetet. Detta kommer troligen att spinnas vidare på i nästa säsong, han kanske stöter på en massa demoner som han känner igen?!

Det verkar som om det kommer att bli en spännande säsong 7. Ge mig september nu!
Dela gärna med er av era åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback