6x21 Let it Bleed

Dubbelavsnitt igår av Supernatural blev det för mig. Nu är säsong 6 helt avslutad.

6x21 - Let it Bleed är första av de två sista. Väldigt spännande måste jag säga.

Har du egna tankar eller bara vill prata av dig, skriv en kommentar. Jag vill gärna veta vad ni andra tycker om det.
Dock vill jag varna alla de som INTE har sett avsnittet än att spoilers kan förekomma.


Vill du veta vad jag tycker om avsnittet? Markera texten nedan.

Åhh, herregud!! Dean bad Cas ta bort Lisa och Bens minnen. Detta är hemskt!
Hoppas fortfarande på att när väl Dean slår sig till ro så blir det med henne.
Frågan är om de kommer att spinna vidare på Lisa och Ben eller om de anser sig vara klara med dem.
Hoppas verkligen att vi får se mer av dem.


Ni kan även diskutera det i vårat forum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback